Cüneyt Yemenici...Projelerin bitmesi için vatandaşlardan bir dönem daha istiyorum

- 2 Onaylı Yorum  -0 Bekleyen Yorum -15.5.2018
- A +

Akçakoca Belediye Başkanı Cüneyt Yemenici, Oxijen Medya’ya önemli açıklamalarda bulundu. Belediye başkanlığında geçen 4 yılını değerlendiren Başkan Yemenici, Ceneviz Kalesi restorasyon çalışmasından Merkez Cimii çevre düzenlemesine, Sarıyayla Barajı’ndan arıtma tesisine, 15 Temmuz Şehitler Park’ından ödeneği ayrılan mahmuz yapımına kadar her şeyi ayrıntıları ile anlattı.

Oxijen Medya’ya misafir olan Akçakoca Belediye Başkanı Cüneyt Yemenici:

“ Görevimizde 4 yılı bitirdik, beşinci yılımıza başladık. Sözlerimizin büyük bir kısmını yerine getirdik. “ diyen Belediye Başkanı Cüneyt Yemenici; Devam eden yatırımlarımız var, bu sene başlatıp devam edecek yatırımlarımız var. Bunlar 5 seneye sığmayacak yatırımlar. Yollar ile ilgili büyük çalışmalar yaptık. Bu bizim en önemli sözümüzdü. Ona rağmen hala yol ile ilgili talepler var. Bunları da çözeceğiz. Çok ciddi oranda asfalt, taş, kilit parke yolu yaptık. Yol medeniyettir. Yol yaptığımız zaman, bunu söylediğimizde zaten yapacaksın diyorlar ama kıyas yaptığımız zaman önceki dönemler ile de aradaki farkı belirtmek lazım. Bu sene de çok ciddi bir asfalt çalışması yapacağız. Göreve geldiğimizde anketlerde ilk sırada çıkıyordu şu anda üçüncü sıraya kadar geriledi “ dedi.

100 yıllık su problemini çözdük

Su ile ilgili önemli çalışmalar yaptık. İlçenin 100 yıllık içme suyu problemini çözdük. Sarıyayla Nazmi Çiloğlu Barajı bize yetecek boyutta ama gelecek için sulama babında da olması için Altunçay Göletinin temelini attık. Onu da yeni bir arıtma tesisi ile içme suyuna dönüştürebilecek şekilde yapıyoruz. Akçakoca’nın içme suyu problemi kalmıyor. Fiziki gerçekleşme oranı yüzde 60 dolaylarına geldi. İçme suyu arıtma tesisimizin maliyeti 20 milyon TL’yi buluyor. Büyük bir yatırım. Ana irsale hattımızı da döşedik. Şehir içinde ki bütün hatlar yenilendi. Kale hattımız kalmıştı onu da bu sene bitiriyoruz. Aspes borulardan tamamen kurtuluyor Akçakoca.

Çuhallıya ne yapılmadı diye ben soruyorum?

Çuhallı Çarşısında ciddi bir yağmur suyu çalışması yaptık. Akevler bölgesinde de bu çalışmayı yaptık. Hiçbir bölgeyi ayırmadık. Tüm mahallelere adil ve eşit bir şekilde yatırım yapıyoruz. Konuşuyorlarmış, Çuhallıya ne yapıldı diye. Yerin altında yaptığımızı göremiyoruz ama Çuhallıya ne yapılmadı diye ben soruyorum onlara. En büyük problem alt yapıydı, bundan bizi kurtar diyorlardı, kurtardık. Merkezde tüm yolları asfaltladık. Görsel anlamda da birçok proje kazandırdık sahile. Osman Gülen Parkını yeniledik baştan aşağıya. Dere ıslahlarını yaptık. Semt sahası yaptık. Bizi eleştirecekler ise başka şeyler ile gelsinler karşımıza. Yaptıklarımızı görmezden gelip, ne yapıldı diye sormasınlar.

Doğalgazın ulaşmadığı yer yok

Doğalgazın ulaşmadığı yer yok. Kurumlar ile ilgili güzel ilişkiler kurduk. Özellikle SEDAŞ ve DERGAZ ile. İmar planı yapılmadan Doğalgazı çalışması yapılan belki de tek yerdir Akçakoca Doğancılar bölgesi. Şimdi kanalizasyon çalışmasını da tamamlıyoruz orada ve ardından hemen kilit parkemizde hazır, yollarını yapacağız ve orayı da şehir görünümüne kavuşturacağız. Ama orada henüz yapamadığımız bazı işler var. Orada 18 uygulaması ile yol terklerini sağlayacağız. Yol terkleri çözüldükten sonra üniversiteye kadar bisiklet yolu olan, kaldırımları olan geniş bir yol haline getireceğiz.

Pazar yeri sözümüz vardı Çuhallı Çarşısında. Onu da emniyetin arazisi ile ilgili tahsisi çözemediğimiz için biraz gecikti. Yer arayışımız devam ediyor. Onu da yapacağız. Semt pazarı olacak. Esnaf merkezden de çok uzaklaşın istemiyor, en uygun yere yapacağız.

Enerji hatlarını yer altına alıyoruz

İlçenin önemli caddelerinde enerji hatlarını yer altına aldık. Bununla ilgili çalışmalarımız bu senede devam edecek. Yaz ayında 4-5 ay çalışma yaptığımız takdirde esnaf ciddi bir sıkıntı içerisine giriyor. Bunu da düşünüyoruz. SEDAŞ’tan bu güne kadar ne istediysek aldık. Köylerin yatırımlarını da bizzat takip ettik.

Semt sahaları yaptık

Akçakoca’ya birçok semt sahası kurduk. Çöp dökülen, moloz dökülen ne kadar alan varsa hepsini gençlerimiz için futbol sahasına dönüştürdük. Bunlar çok önemli. Semt sahaları bizden önce neden yapılmamış. Gençler bizim için çok önemli. Kendimizi de burada anlatmamız lazım. Bu alanlar neden şimdiye kadar kullanılmamış. Belediyenin kasasından para çıkmadan yapıldı bu işler. Tüm okulların sahalarını biz yaptık belediye olarak. Birkaç okul kaldı onları da yapacağız.

Ceneviz kalesi amiral gemimiz olacak

Şifalı su bize devredilirken belediye işletecek şartı ile verildi. Üçüncü bir şahsa verilemez denildi. Orayı biz işleteceğiz. Belediye şirketleri belki işletmecilik yapmamalı ama Düzce Belediyesi de yapıyor bunu. Samandere’yi, Erguvan’ı Düzce Belediyesi işletiyor. Özel yerleri elinizde tutmak gerekiyor. Yoksa ben özel sektörü destekleyen biriyim ama bazı yerleri de elden çıkarmamak lazım. Vatandaş yapılan işlerden memnun.  Kadınlara verdiğimiz sözümüz vardı. Kadınlar plajı. Çok güzel bir proje oldu.  Eski fotoğraflara, yeni fotoğraflara bakınca daha iyi anlaşılıyor. Kadınlar Plajı çok güzel oldu, şimdi yeni sezona hazırlıyoruz.

Ceneviz Kalesi bizim amiral gemimiz. Restorasyon çalışması tüm hızı ile devam ediyor. Kültür Bakanlığı yapıyor. Kim yaparsa yapsın önemli değil, önemli olan yapmak yaptırtmak. Bu yılsonuna doğru tamamlanacak ve ardından turizme açılacak.

Değirmenağzı 15 Temmuz Şehitler Parkı’nı  yazın açacağız

Mavi bayraklı plaj sayımızı birdi, üçe çıkarttık. Bu sene dört yapacağız. Kadınlar plajına da almaya çalışacağız. Bunlar turizme bakışımızı gösteriyor. Bu konuda en büyük projemiz Değirmenağzı Kent Park Projemiz. 1-2 ay içerisinde alanı teslim alacağız. 12 Milyonluk bir yatırım. Orada dere ıslahı yaptık. Gören herkes hayran kalıyor. Tamamlandığında çok güzel olacak. Yüzde 85 tamamlandı. Haziran sonuna doğru tamamlanabilir. Turizm büromuz var. Yerel rehberlik hizmeti konusunda da bazı arkadaşlarımızı görevlendireceğiz ve Akçakoca’ya gelen turistlere Akçakoca’yı gezdireceğiz. Bu da yapılmamış bu güne kadar, bunu da biz yapıyoruz.

Şehirler meydanları ile tanınır

Camimizin etrafını yeniledik. 6-7 tane binayı yıktık. Kamu binalarını kaldırdık oradan. Güzel bir meydan düzenlemesi yaptık. Selçuklu yıldızı ile yürüyen merdiveni ile gece aydınlatması ile Atatürk portresi ile kurtuluş savaşı simgesi ile tören alanı ile çok güzel bir meydan oldu. Çok fazla beton oldu diyenler var. Şehirler meydanları ile ünlüdür. Roma’ya gidin meydanı görün, granit. Viyana, Madrid, Barcelona, Paris, Londra belli yerler hep granit taşlar iledir. Tamam, yeşillik olacak ama meydanların özelliği budur. Yeni diktiğimiz çınar ağaçları da var orada.  Meydanda granit taş olur, Dünya’nın her yerinde bu böyledir. Biz yeşile zaten değer veriyoruz. Kent Park’a 5 bin ağaç daha ekeceğiz.

Akçakoca’nın görüntüsünü değiştiriyoruz

Postane sokağı olarak bildiğimiz yer. Kötü görüntüsü vardı. Vatandaşlardan hiç para almadan sokak sağlıklaştırması yaptık. İki etabı tamamladık, bu sene üçüncü etaba başlıyoruz. Önümüzde ki dönemde dördüncü etabla alanı tamamen bitiriyoruz. Üçüncü etabta postanenin ve vergi dairesinin olduğu bölümü yapacağız. Ondan sonra Postaneden meydana doğru çıkan sandal sokağı yağacağız, bir arka sokağını yapacağız. Söz vermiştik Akçakoca’nın çehresini değiştireceğiz diye Allah’ın izni ile değiştiriyoruz. Güzel çalışmalar yapıyoruz. Kasamızdan hiç para harcamadan yapıyoruz.

Projelerin bitmesi için vatandaşlardan bir dönem daha istiyorum

En büyük projelerimizden bir tanesi liman içerisinde ki kentsel dönüşüm çalışmamız. Mahkemeler sonuçlandı. Hepsi lehimize, şu anda yerel mahkemelerin kamulaştırma ile alakalı kararlarını bekliyoruz. Kararlar verilir verilmez hemen diğer alanları da yıkacağız. İhalesi yapılacak. Çok büyük bir çalışma olacak orada. Benim gönlümden geçen bitirip kurdelesini kesmekti. Ama tabi biz en az iki dönem yetki istiyoruz demiştik. İkinci dönem içinde vatandaşlarımızdan destek istiyoruz. Akçakoca ölçeğinde bir yer için bu zamana kadar yapılmış en büyük kentsel dönüşüm çalışmasıdır. Çizilen proje ile birebir aynı olacak. O proje birebir uygulama projesidir. Tamamlandığında aynen projede ki gibi olacak. Yolun altına 300 araçlık otopark olacak. Belediyenin en büyük projelerinden biri. Birileri hayal dedi ama kazmayı vurduğumuza zaman yapılıyormuş dediler. Mahkemeye umut bağladılar. Ama Allah’ın izni ile mahkemeler lehimize karar verdi.

Mahmuzlar ihaleye çıkacak

En büyük projemiz ise yat limanı ve yeni balıkçı barınağı. Bakanımıza, il başkanımıza ve vekillerimize bu konuda ayrı bir teşekkür etmek istiyorum. Onlar bu işi takip etmeseydi, sıkı tutmasaydı bunu yapamazdık. Mahmuzlarımız ÇED raporu bitti, ihale hazırlığı yapılıyor. Balıkçı barınağımızın da ÇED süreci bitmek üzere. İkisi birden ayrı ayrı ihale edilecek. Ödenekleri de hazır. Onlar yapıldıktan sonra Çınar Caddesi, Çınar Plajı ve Çuhallı Plajı mahmuzları.

Yat kulüpleri ile görüşüyoruz

Buraya yat mı gelir diyenler var. Ben araştırdım. Gelir. Yat kulüpleri ile görüşüyorum kesinlikle geliriz başkanım diyorlar. Özellikle yelkenli yatlar, biz macerayı seviyoruz diyorlar. Bu hayaldi ama gerçek oluyor. Bunlar yıllarca konuşulan konulardı, olur mu, olmaz mı, nasıl olur diye. Biz bunları yapıyoruz. Çınar Caddesine yöresel ürünler pazarı gibi bir yer yaptık. Esnafımızı koruma adına, o da güzel oldu.

Ev pansiyonculuğunu yeniden başlatacağız

Seçimden önce Yukarı Mahalle için verdiğimiz sözler var. Evleri restore edeceğiz demiştik, başladık. Bir tane binamız bitti, bir tanede vatandaş kendisi yaptı, vatandaşı da teşvik ediyoruz. Üniversitemize bir bina tahsis ettik 25 yıllığına. Restore edecekler ve sağlık alanında bir üs gibi kullanacaklar.

Biz burada kırmızı hat ve mavi hat belirledik. Kırmızı hat ana caddemiz. Burayı birinci etabımız olarak ilan ettik. Ödeneği ayrıldı. 17 binamızın kuruldan onaylı projeleri hazırlanacak ve ihaleye çıkılacak. Daha işin başındayız. Orada pazarı da kadınlarımız ile kurduk. Eski Valimiz Ali Fidan ve şu anki Valimiz Zülkif Dağlı’nın çok büyük destekleri oldu. Burası STK’lar ile yerel yönetimlerin sahada buluşma noktası. Biz burayı önce yazın açtık. Kışında yapabilir miyiz diye düşündük kapalı stantlar yaptık. Biz belediye olarak esnafa malzeme verdik alın satın diye. Sonra para kazanmaya başladılar. Evlerinde üretiyorlar orada satıyorlar. Şu anda Akçakoca’nın en uğrak noktası. Geçen 4 otobüs geldi oraya. Daha çok işimiz var onun için ikinci dönemde lazım.

O bölgede ev pansiyonculuğuna yeniden başlıyoruz. Akçakoca’nın tarihinde olan bir şeydir bu. O alan çok farklı bir alan olacak hem Akçakoca için hem de Düzce için. Önümüzdeki dönemde kilit parkeyi kaldıracağız doğal görüntü ne olması gerekiyorsa o olacak. Arnavut kaldırımı yapacağız.

Sözlerimizi tutuyoruz

Siyasal Bilgiler Fakültesi de büyük bir başarıdır. Bunun içinde hayal demişlerdi ama bakanımız, rektörümüz, il başkanımız ve vekillerimiz büyük bir siyasi irade koydular. Sözümüzü tutmuş olduk. OSB devam ediyor. İstihdama çok büyük hizmet edecek. Kamulaştırma çalışmalarına başlayacağız kısa bir süre içerisinde. Bahçe duvarı ya da oyun parkı kurmuyoruz. Bu işler zaman alan işler. İşleri birebir takip ediyoruz. Kısa zamanda dolduracağız. Ardından arkada bin dönümlük bir alanımız daha var, orayı da ikinci etap olarak yapacağız.

Melenağzı da bizim çok önemli bir turizm noktamız. Melenağzı için balıkçılarımızın bir istekleri var. Irmağın ağzına bir mahmuz istiyorlardı onu da DSİ’nin yatırımına aldırdık. Projesi de bitti ihalesi yapılacak. Bunlarda bizim takip ettiğimiz konulardır.

Ketmenli kavşağımız her zaman kazaların olduğu bir kavşaktır, ölüm kavşağı derler. Onunda ihalesi yapıldı ve hemen başlanacak. Ölüm kavşağı olmaktan çıkıyor akıllı kavşak olacak.

Aktaş Kavşağı’da sıkıntılı bir kavşak. Bölünmüş yolumuzun tünel ağzı oradan çıkıyor. Tünel ağzı çıkışını yaptıktan sonra orada ki sorunu da çözeceğiz.

75 yataklı hastane yapacağız

Hastanenin yeri ile ilgilide kamulaştırma çalışmamız devam ediyor. Bir sorun yok. Bazı konular uzayabiliyor. Günlük bakarsak hastane yerine de yapılabilir ama şu anda bizim hastanemiz 25 yataklı artı 10 ilave edilebiliyor. Bizim yeni yapacağımız hastane 50 yataklı artı 25 yatak ilave yapılabilir yani 75 yataklı bir hastane. Bugünü düşünmeyeceğiz 50 sene sonrayı düşüneceğiz. Limanı kaldırmaya çalışıyoruz. Akçakoca’da en büyük sıkıntı park ve trafik. Biz diyoruz ki ambulans şehir içinden çıkamıyor. O zaman aynı nasıl yerine nasıl yapacağız. Birde yeni yapılacak hastane mevcut yerine sığmıyor, daha büyük bir arazi lazım. Önünde çevre yolu olacak, arkasında da bölünmüş yol olacak. Orası da orta bir nokta, her yerden ulaşılabiliyor. En uygun nokta orası.

Çok amaçlı bir pazaryeri yapacağız

Bir tane projemiz var onu henüz hayata geçiremedik. Mevcut pazarımızı arkaya taşımak istiyoruz. Bizim yapamadıklarımızı ya da neden yapmadıklarımızı da vatandaşa anlatmamız lazım. Vatandaşı kandırmak olmaz. Pazaryerine baktık, mevcut pazarı yapsak, yenilesek 6-4 milyon TL para gidiyor. Yeni bir proje hazırladık. Seçimde sunacağız. Arka alana yeni bir kapalı pazaryeri, altına katlı otopark, zemin kat pazaryeri, üstünü de çocukların oynayacağı bir park. Mevcut pazaryerinde de konut ve ticaret ve büyük bir meydan. Gelir getirici bir şeyler yapmak lazım. Tek başlatamadığımız konumuz bu. Diğer bütün işleri başladık bitirdik ya da başladık devam ediyor.

Vatandaşlar denizin üzerinde yürüyecek

Cam teras projemiz bitti, kredinin onaylanmasını bekliyoruz. Yapılmış en büyük açık, cam teras olacak. 21 metre açıklıkta bir seyir terası olacak. Tabi belli bir bedelle çıkılacak. Orası da bizim simge bir noktamız olacak. Denizin üzerinde yürüyeceğiz. Yapacağız dedik mi yaparız gecikebilir ama yaparız. AK Parti’nin genlerinde bu vardır.

Toplu taşımayı belediye olarak biz yapacağız

Vatandaşımız yaptığımızı görüyor bunu da bize yansıtıyor. Toplu taşıma süreleri bitiyor. Yeni araçlar almayı düşünüyoruz. Toplu taşımacılar biraz daha devam etmek istiyor bunu değerlendireceğiz. Zarar ettik diyorlar. Bir karara varacağız ama araç alıp kendimiz yapacağız toplu taşımayı. Süreleri bittiği zaman biz belediye olarak yapacağız. Önceliğimiz vatandaşın memnun olması. Vatandaşın memnun olmadığı bir nokta olursa devlet oraya el koyar, bu çok net. Ben arkadaşlarımızı uyardım. Taşımacılığı yine onlar yapabilir ama bizim şartlarımızda. Yapmazlarsa ben meclisten ihale yetkisini aldım, yaparım ihaleyi. Belediye olarak ben taşırım Düzce’ye. Önemli olan vatandaşın memnuniyeti.

Cezaevi ile ilgili çalışmalar var

Cezaevi ile ilgili bir projemiz var “Esaretten Sanata”. Bir cam ve seramik atölyesine çevirmek istiyoruz. Cezaevinin  tahsisi ile ilgili süreci takip ediyoruz. MARKA daha projeyi açıklamadı ama ben geçer diye düşünüyorum. Çünkü orada kadınlara dönük bir çalışma olacak. Binanın bakım onarımını yapacağız, cam ve seramik fırını koyarak atölyeleri oluşturacağız. Orada ürettiklerini satacaklar.

Hopali Butik Otel olabilir

Orhangazi Okulunu şehir müzesi yapmak istiyorum. Milli eğitimde. Tahsisini almak istiyoruz. Bakanımıza da konuyu arz ettim. Oda olumlu yaklaştı. Tahsis konusunu çözdüğümüz an burayı şehir müzesi yapacağım. Hopali konağımızda bitmek üzere. Nasıl kullanılması gerektiğini konuşacağız, istişare edeceğiz. Butik Otel olabilir. Retaurant yapılabilir.

Park bahçeler, fen işleri ve itfaiyeyi bir noktada toplamak istiyorum

Park bahçeler, fen işleri ve itfaiyeyi bir noktada toplamak istiyorum. Bir arazi bulduk şehre yakın. Çözersek ten bir şantiyede toplanacak hepsi. Biz kepçe kepçe kazan kazan hizmet getireceğiz dediler. Bunu yaptık. Bir atık su arıtma tesisi yapacağız, birkaç gün içerisinde temelini atacağız. İSKİ yapıyor onu da. Cepten para çıkmadan yapıyoruz.

Karayolları arazisi şantiye olarak kullanılacak. Ben orayı istedim karayollarından, oraya güzel bir şehir parkı yapmayı düşünüyordum. Projemizde vardı ama karayollarına 2022’ye kadar lazımmış. Bölünmüş yolun şantiyesi olarak kullanılacakmış.

Cankurtaranlarımız boğulma vakalarını sıfıra indirdi

Araç parkımız iyi durumda. İki tane sıfır traktör aldık, greyder aldık. Akçakoca sahillerini güvenli hale getirdik. Cankurtaran jetski getirdik. Engelli plajımız var. Orada bir engelli vatandaşımız geldiği zaman onlar için özel bisikletler var, cankurtaranlarımız bindiriyor onları ve yüzdürüyorlar. Bunlar çok önemli sosyal hizmetler. Yol, kaldırım, asfalt gibi gözükmüyor ama doğrudan vatandaşa dokunan hizmetler. Cankurtaranlar 300-350 boğulma vakasına müdahale ediyorlar. Ben seçilmeden önce 16-17 olan boğulma sayısı, bizim dönemimizde sıfıra indi. Bu aldığımız önlemler sayesinde. Sosyal hizmetlerimiz, umut ışığımız muazzam çalışıyor. Kendi geliri de var oranın. Burs veriyoruz orada.

Biz işçimiz ile memurumuz ile hiç kavga etmedik bu zamana kadar. Ne istiyorlar ise sosyal haklar noktasında sağladık. Çalışanlarımızın haklarını da teslim etmişizdir. Sözlerimizin hepsini tutmuşuz.

Bütçeyi ikiye katladık

Bizim şu anda 200 civarında personelimiz var. Göreve geldiğimizde bütçe 30 Milyon TL’ idi. Şu anda 60 Milyon TL civarında bütçemiz var. 150 Milyon’a yakın yatırım yapıyoruz. Belediyemizin borcu var. Her belediyenin borcu var. Zaten borcun yoksa iş yapmıyorsun demektir. 4 Milyon piyasa borcu ile devralmıştım. Şu anda 5 Milyon TL civarında. Yaz ayları Akçakoca’yı çok zorluyor. 25 bin nüfusa göre gelen para ile 100 bin kişiye hizmet vermeye çalışıyoruz. Bunlar sıkıntı oluyor. Personel sayımızı dengeli arttırdık. 20 civarı personelimizi emekli ettik.

Barınak değil yaşam alanı yapılıyor

Ben göreve geldiğimde veterinerimiz yoktu. Şu anda bizim bir veterinerimiz, veteriner teknikerimiz birde hayvan barınağında işleri takip eden bir kardeşimiz var. Ameliyathaneyi yeniledik, her türlü bakımı yapıyoruz bir tek röntgen cihazımız yok. Şu anda Subaşı köyü ve Kabalak köyü mevkiine hayvan yaşam alanı yapılıyor. Ben sıfırdan yapacaktım ama bunu toplu halde yapalım dedik. Şu anda orası devam ediyor. Hem sokaklarda köpeklerden şikâyetçi olacağız hem de yapılana karşı çıkacağız. Ki burası barınakta değil, hayvan yaşam merkezi.

Çok komik şeyler konuşuluyor. Köpeklerin pisliği suya karışacakmış. Su nerede? Biz şimdi baraj yaptık. Etrafında domuzlar, ayılar, bir sürü havyar var. O zaman baraj suyunu da içmeyelim. Arıtma tesisleri neden kuruluyor. Suyu temizlemek için. Orada hayvanlar tedavi edilecek, kısırlaştırılacak ve sorun kökünden çözülecek.

Biz yıkacağız değil yapacağız deriz

24 Haziran seçimlerinin ilimize, ülkemize tüm Dünya Müslümanlarına hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Herkesin gözü bizde. Düşmanlarımızın da, bize umut bağlayan mazlumlarında gözü bizde. Yerimiz, konumumuz belli. Büyük Birlik Partisi ve MHP ile beraber bir cumhur ittifakı oluşturuldu. Cumhur ittifakının her iki seçimi de kazanacağını düşünenlerdeniz. Kazanması içinde varımız yoğumuz ile teşkilatımızın bize vermiş olduğu görevi yerine getireceğiz. AK Parti olarak biz icracı bir partiyiz. Biz hep yapacağız deriz, yıkacağız demeyiz. Tamam demeyiz biz durmak yok yola devam deriz. Milletimizde yapmış olduğumuz hizmetlerin karşılığını oy olarak veriyor. Eksikler olur, yanlışlar olur hatalar olur onlarda düzeltilir. Milletimizden destek istiyoruz.

Spor’a destek olmaya devam edeceğiz

Biz Akçakocaspor’a destek oluyoruz. Olmaya da devam edeceğiz. Diğer takımlara da destek olmaya çalışıyoruz, malzeme veriyorum ama Akçakocaspor’a verdiğimiz destek kadar bir destek vermiyoruz. Otopark gelirleri Akçakocaspor’un. İlçemize yeni bir spor müdürü atandı. Judo, masa tenisi, güreş, voleybol, kürek sporları canlanacak. Çuhallıya gençlik merkezi yapacağız.

Cenaze hizmetlerimiz iyi. Ben göreve geldiğimizde topal bir tane cenaze aracımız vardı, kendisi cenaze olmuştu. İki tane yeni cenaze aracımız var. Çadır hizmetleri veriyoruz. Şu anda sadece yıkamasını yapmıyoruz onun dışındaki tüm cenaze işlerini biz yapıyoruz.